Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie budování značky podniku
Holešovský, Jakub ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce za zabývá strategií budování značky Daflex System. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska pro tvorbu strategie budování značky. Na základě poznatků z teoretické části a využití metodiky následuje Analytická část. Tato část zpočátku popisuje základní údaje o firmě. Následně jsou v této části zpracovány analýzy zákazníků, dodavatele a konkurence. Tyto analýzy pak vedou k vyhodnocení zjištěných poznatků a vytvoření návrhů v poslední návrhové části.
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Kotková, Kristýna ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu nejmenované banky a navržením doporučení pro jeho zlepšení. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů a poznatků souvisejících nejen s marketingovou komunikací, ale s marketingem obecně. V analytické části je zhodnocena současná situace marketingové komunikace vybraného podniku. V poslední části diplomové práce jsou na základě poznatků získaných z analytické části vytvořeny návrhy pro doplnění stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu včetně jejich přínosů a ekonomického zhodnocení.
Komunikační strategie cílená na skupinu "senioři"
Šocová, Veronika
Diplomová práce se zabývá nalezením vhodných nástrojů marketingové komunikace pro oslovení seniorů, které by firmy mohly využít při tvorbě komunikační strategie. Práce se zaměřuje na identifikaci specifik cílového skupiny seniorů a zjištění jejich vnímání jednotlivých komunikačních nástrojů. Dále je cílem předložit obecná doporučení pro tvorbu komunikační strategie, aby co nejvíce cílila na specifický segment zákazníků, kterými senioři jsou. K naplnění cíle byla provedena analýza primárních a sekundárních dat. Pro sběr primárních dat bylo využito kvantitativního a kvalitativního výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření (n = 220) a hloubkových rozhovorů (n = 8). Na základě výsledků analýz byla stanovena doporučení pro firmy týkající se využití jednotlivých komunikačních kanálů při zacílení svého produktového portfolia na seniory.
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Kotková, Kristýna ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu nejmenované banky a navržením doporučení pro jeho zlepšení. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů a poznatků souvisejících nejen s marketingovou komunikací, ale s marketingem obecně. V analytické části je zhodnocena současná situace marketingové komunikace vybraného podniku. V poslední části diplomové práce jsou na základě poznatků získaných z analytické části vytvořeny návrhy pro doplnění stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu včetně jejich přínosů a ekonomického zhodnocení.
Strategie budování značky podniku
Holešovský, Jakub ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce za zabývá strategií budování značky Daflex System. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska pro tvorbu strategie budování značky. Na základě poznatků z teoretické části a využití metodiky následuje Analytická část. Tato část zpočátku popisuje základní údaje o firmě. Následně jsou v této části zpracovány analýzy zákazníků, dodavatele a konkurence. Tyto analýzy pak vedou k vyhodnocení zjištěných poznatků a vytvoření návrhů v poslední návrhové části.
Marketingová komunikace ve vybraném hotelu
HOUŠKOVÁ, Veronika
Práce se zabývá marketingovou komunikací Grandhotelu Zvon. Obsahem je teoretický úvod, základní informace o Grandhotelu Zvon, marketingový mix hotelu (4P) a analýza současné marketingové komunikace s ohledem na vynaložené náklady. Závěrečná část práce prezentuje návrhy a doporučení a to zejména vytvoření profilu na sociálních sítích.
Podpora prodeje ve vybrané jednotce
VALÁŠKOVÁ, Linda
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, jejím využitím a efektivitou jejích nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce McPen v Českých Budějovicích. Teoretická část představuje podporu prodeje jako takovou a pro správné pochopení ji začleňuje do kontextu celé marketingové komunikace. V praktické části je představena maloobchodní síť papírnictví McPen a vybraná českobudějovická prodejna. Dále je analyzována marketingová komunikace a jednotlivé nástroje podpory prodeje. Řízený rozhovor s manažerkou společnosti představuje společnost jako takovou, její zapojení do marketingové komunikace a nakonec současně využívané nástroje podpory prodeje a jejich specifické využití v konkrétní prodejně. Efektivitu nástrojů podpory prodeje ukazují výsledky skrytého pozorování zákazníků, kteří prodejnu navštívili. Na konci práce jsou uvedeny návrhy na změny v oblasti podpory prodeje, které by byly pro prodejnu prospěšné.
Marketingová komunikace vybrané organizace
Kopecká, Soňa ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Prostřednictvím nástrojů marketingové komunikace se podniky snaží přesvědčit zákazníky o výjimečnosti svých produktů. Marketingová komunikace je tedy klíčovou součástí strategie firmy, pomáhá utvářet její image a tím formovat pohled veřejnosti na ni. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část tvoří teoretická východiska, kde jsou charakterizovány základní pojmy této problematiky. Nejprve je vymezen obor marketingu, na který navazuje segmentace trhu, targeting, positioning a řízení vztahů se zákazníky. Tato část je zaměřena rovněž na marketingový mix a nástroje marketingové komunikace. Na konci teoretické části je charakterizována image značky a metoda sémantického diferenciálu, která je využita v další části práce. Praktická část práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Adidas, která je popsána dle poznatků z teoretické části. Protože tato společnost intenzivně využívá širokou řadu nástrojů marketingové komunikace, byl vybrán jeden z nich, event marketing a aktivity spojené s existencí běžeckého klubu společnosti, Adidas Runners Prague. Pomocí dotazníkového šetření mezi veřejností a běžci tohoto klubu za použití metody sémantického diferenciálu bylo zjištěno, jak různé cílové skupiny vnímají značku Adidas. V závěrečné části je na základě výsledků zhodnocena marketingová komunikace a poté jsou podány návrhy na její zlepšení.
Marketingová komunikace značky Fairtrade
DUDOVÁ, Klára
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Fairtrade v obchodě Bylinné a klášterní produkty v Českých Budějovicích. Teoretická část je zaměřena na popis pojmů jako je marketingová komunikace, komunikační mix a jeho nástroje, následován vysvětlením pojmu značka a značka Fairtrade. Vlastní výzkum je složen z kvalitativního výzkumu ve formě hloubkového řízeného rozhovoru se zaměstnancem obchodu a kvantitativního výzkumu, konkrétněji dotazníkového šetření. Cílem této práce je na základě vytvořené analýzy doporučit návrhy změn v marketingovém komunikačním mixu značky Fairtrade v obchodě Bylinné a klášterní produkty.
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování u vybraného otc léčiva
Koblížková, Beáta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Krištofič, Lenka (oponent)
První část mé diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům, které budou následně sloužit jako podklad pro zpracování části druhé. V této teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, vztahující se k marketingové komunikaci. Tato část je dále zaměřena na hlavní specifika marketingové komunikace ve farmacii včetně legislativních omezení v České republice, na současný vývoj farmaceutického průmyslu a na trendy v této oblasti. Druhá část této práce je věnována praktickému využití poznatků z teoretické části práce. Za stěžejní oblast praktické části této práce považuji realizaci vlastního výzkumu, jehož hlavním úkolem bude zjistit, jaké povědomí mají respondenti z široké veřejnosti a odborníci o přípravcích značky Panadol určených pro děti a jaký vliv má současná marketingová komunikace na chování spotřebitelů. Na základě poznatků z teoretické části práce, podnětů získaných od respondentů z obou částí výzkumného šetření, po zhlédnutí doplňujících informací získaných z MML dat a s přihlédnutím k současnému využití komunikačních nástrojů společnosti GlaxoSmithKline, bude na závěr připraven vlastní návrh využití těchto komunikačních nástrojů. Ve vlastním výzkumném šetření bude použitá metoda adresného elektronického dotazování u respondentů ze široké veřejnosti, kterou bude doplňovat metoda osobního strukturovaného rozhovoru dotazovaných odborníků. V závěru diplomové práce provedu shrnutí hlavních poznatků z celé práce a rovněž připojím i vlastní náhled na dané téma.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.